Memories are golden, but I miss him soo..

Solen kikar fram lite grann bland molnen, humöret är på topp och allt känns super :)

Inväntar Karro och Anna, blir en sväng till gäddvik, till stallet, hälsa på alla hästarna, spec Jasmine, Felicia & Elvira.. Det är blandade känslor om att fara dit.. Jag vet inte hur jag kommer reagera, hur jag kommer må efteråt eller något alls.. Jag hoppas bara att det kommer gå bra.. Jag gruvar mig så fruktansvärt över att se någon annan stå i Flys box.. Men jag är glad, jag är glad över att åka till stallet, glad över att få snoooza lite poe & självklart glad över att för första gången få ta med Oliver dit och hälsa på :) Få visa honom även om han inte förstår, att det var det som var mitt liv och det var där vi tillbringade dagarna när han var i min mage.. Det kommer bli känsloladdat men det kommer gå bra.

Min älskade älskade underbara Fly, när ska såret efter dig läka?

Nu måste jag göra oss i ordning :)

Byebye..

image255


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0