nyss så träffa jag en krokodiiiil som körde runt i en bil

Oliver har varit hos mamma/mormor en stund idag så jag har fått vila, haft sånn himla huvudvärk.. :( Sen for jag med pappa på storheden och handlade lite, sprang runt sosm en tok överallt och letade 1års presenter till Vincent och Ellen.. Hittade till slut *piip* ;) Efter att vi shoppat klart hämtade vi min älskade unge och så körde pappa hem oss :)

Oliver är helt galen bokstavligt talat, han ligger i babygymmet och härjar, han tycker det är skit kuul! Mammas lilla buuus :)

Imorn ska vi på kalas hos Vincent, han och Ellen ska ha gemensamt kalas där :) GAAAH! Tänk att dom redan blir 1år (på måndag den 14:e).. Känns som det var igår jag satt med en nyfödd Vincent i famnen och med min egna lilla bebis i magen.. Men nu är min bebis snart 5 månader, shiiit! Tiden går så fort när man har roligt :)

Sen blir det nog ut till Alvik också, Olivers farmor ville så gärna kramas lite med sitt barnbarn, och det är ju klart hon ska få göra de :)

Ikväll blir det bus med lillen tills han somnar.. Då ska jag mysa ner mig framför tvn med marängswiss (?) och bara njuuuuuta :)

Kanske slänger in ett inlägg senare om jag orkar.. Har nå bilder på sötet som jag ska lägga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0