nyttigt :)

Idag vart det babysång :)
Jag, Martina & Lisa med barnen.. Sen gick vi på asian och käka, carro fjällborg följde också, mkt trevligt, länge sen man pratade med henne :) Så sprang jag & Lisa på stan sen.. Köpte en ny jacka till mig och en t-shirt till Oliver, hur tuff som helst med homer simpson på ;D Så solade vi också, de behövdes!

Väl hemma har vi bara myst på, jag och prinsen :) Syster var förbi och låna en klänning också.

Nu ska jag gå och fixa grönsakerna och dippen, sjukt gott till kvällens tvpogram som börjar nu.. Dvs, fula bettan och desperata! :D Dessutom är det nyttigare än chips! yeah! (men chipspåsen lär nog också åka fram, höhö)

Såå.. Later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0