Oliver

Idag har mitt lilla hjärta Oliver namnsdag :)
Grattis gullunge!

Fick ett sms på morgonen av maggan och gänget :)
Och nu sa Dessan de på msn åt mig och så såg jag det när jag var in på min blogg för där uppe i vänstra hörnet finns dagens namn :)

Vakna med the Voice snurrar på tvn, mest härlig musik :)
Nu ska jag mysa med min solstråle lite innan det är dax att åka in till stan på babysång osv. sola är ett måste!

Är på huuuuur bra humör som helst idag! Måste bero på vädret :) Solen lyser nämnligen ute nu! Dock är det kallt.. Ajja..

 image229

Tjooo!



 


Kommentarer
Postat av: princessraiijss

åh grattis på namnsdagen åt oliver!;)

2008-04-15 @ 07:34:20
Postat av: Emelie

åh, hälsa grattis åt honom :)

2008-04-15 @ 08:04:59
URL: http://eeemelies.blogg.se
Postat av: Mormor

grattis lill gubben på namnsdagen Hoppas du får en toppen dag i dag ute i solen. Det är jätte härligt +15 i solen så se till att inte gå i skuggan

2008-04-15 @ 08:59:50
Postat av: Anonym

Visst var de bad imorgon? Vilken tid, på hertsön eller?? :) skicka mig mess eller nå så jag vet:) 070-6405949

2008-04-15 @ 09:04:33
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Marie

Visst är det mysigt med mage, men jag vill redan att den ska komma ut hellre, och jag har inte ens börjat bli less på att vara gravid ännu, hehe.

Jo jag såg din annons på blocket. :) Hur är den i slask och snö? Här där jag bor är de lite kassa på att skotta och jag ska ju dra runt på den hela vintern så jag behöver en riktig terrängjäkel ;)

Jasså, pojke. Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. De flesta säger pojke så det ska bli kul att se vad det blir :)

2008-04-15 @ 15:59:29
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Linda

klart det passar :) bara bestämma när du vill komma förbi, dock har ja ju inga pengar just nu så man kan ju inte ens fika eller nå :/ men snart kommer ju barnbidraget ;)

2008-04-15 @ 16:24:35
URL: http://www.lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0