the day before this.

Igår tog jag en prommis till mamma på förmiddan, så körde dom mig till Bensbyn. Mest söta hästar :) Pysslade med Zorro och for ut och körde han.. Till korset på travis och tillbaka, det var länge sen man red där, med Fly sist faktiskt.. Nåja :) Beacon var hur goó som helst han också :)

 
Zorro är den till vänster på bilderna och Beacon (jo de uttalas som bacon, hoho) den till höger.

Sen vidare till farmor & farfar för att grilla, det var godaste på länge! Muuums! Så nu är man igång inför grillsäsongen ;) Nå kotletter, strips, sås, sallad osvosv.. Till efterrätt blev det choklapudding med grädde & bananer ;P Hur sjukt gott som helst!

På vägen hem blev det svammel med Tommy & Elin :)

 
Syskonkärlek ;D

And this day..
Lutar mot IKEA med Mamma, Danne & Sys :D
Lilla Oliver också såååklart!
Men dit jag far, far han.. Så det är kanske inte alltid jag nämner det..
Vi är ju "ett" så :P

Nä, jag tänker inte yttra mig om den saken..
För jag tänker inte sjunka lika lågt som vissa andra.
Babababahhh.

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Hoppas ni får en mysig dag på IKEA om ni åker. :)
Hästarna såg fina ut! :) Vad är det för ras?

2008-04-23 @ 08:08:30
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Låter helt underbart! Förstår att du saknar hästeriet ju. :)

2008-04-23 @ 10:26:45
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0