Valborg

Härligt med sol ute idag, skönt skönt..

Funderar starkt på att ta en prommis till stan nu på förmiddan, måste ändå in och då kan man ju vara hurtig och röra på sig i samma veva :P Kommer säkert sluta med att jag tar bussen men ska verkligen satsa på att knalla idag, haha.. Behöver verkligen få upp min kondis, ojoj, haha.

Nå väl, ikväll blir det nog Tanja osv.. ?!
Har inte så stor koll på läget, det är ju trots allt bara valborg, förstår inte varför folk ska brusa upp så totalt över de!?

Whatever, hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Näe valborg är ju inte så jävla speciellt! Hoppas ni får en mysig prommis. Själv tar jag då bilen vart jag än ska, men det är ju så jävla långt härifrån överallt när man inte har en barnvagn att traska med. ;)

2008-04-30 @ 07:45:34
URL: http://www.catti.se
Postat av: Lina

en anledning till att suupa kallas det. ;)

2008-04-30 @ 11:26:55
URL: http://d0nnan.blogg.se
Postat av: princessraiijss

jag ska då jobba ikväll så inget supande för min del iallafall:) puss

2008-04-30 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0