en dag på stan

Varit på stan idag med Linda & Nike.
Först solade på solana, massa skööönt !
Sen åt vi mest goda lunchbuffén på Asian med Martina & Lukas, mumma som vanligt :)

Köpte även en "heldress" åt Oliver, en sånn som jag letat efter men det inte funnits i hela stan men nu hade dom fått in :D Härligt ! Dom är så myysiga spec nu när det börjar bli lite kallare :)

Ligger i soffan åh tjockar med datorn åh chokla nu, Oliver far runt här åh river ner allt han når med gåstolen, unge ! Om 45min slutar Erik jobba *saknaaaaaaaa* wiie :) Sitter i princip åh räknar minuterna, jag är kramsjuk åh jag saknar min karl ! -LOVE-

Åhå, nu ringer han dessutom ! :D Bäst att svara ! ;)

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

ja:) nu har jag färgat håret svart :)

2008-08-26 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0