godmorgon

Idag är det lördag, Oliver har sovit från igår vid 21-22 tills idag halv 8, utan mat ! Gav han bara nappen vid 6 imorse åh då somnade han om..

Oliver ska få åka ut till Alvik senare, han ska få vara med sin pappa som är hemma över helgen. Busa hos farmor osv. Jag måste erkänna att jag är lite nervös, det är första gången han ska sova med sin pappa utan mig.. Fast han har ju sovit med sin farmor åh det har ju gått bra åh hon kommer ju vara hemma så det borde ju gå bra.. Men han har varit så grinig hela veckan när det gäller att vara med någon annan än mig.. Han har grinat ihop så fort jag inte varit i samma rum som honom.. Jag kanske måste hämta hem honom ikväll ändå? Nä, skärpning ! Therese ska passa på åh vara barnledig när hon har chansen !

Annars vet jag inte vad som händer idag, vi far nog inte iväg i helgen ändå.. Får bli en annan helg :)

Ajja, ska passa på att mysa med mitt barn nu innan det är dax för honom att åka till sin pappa !

Puss ¨på Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0