grön hårig?

HAHA, ja då var man brunett igen, nä, grönhårig typ ! Hemskt !
Så när Erik slutat jobbet idag for vi åh åt på exotic åh sen blev det köpa mer hårfärg, tack gode gud !
Så fort Oliver somnat ska jag slänga färgen i håret åh hoppas på det bästa ! Dock lär det bli ganska rött tror jag för tog en med mkt rött i nu ! Choklabrun ville sig ju inte riktigt som jag ville :P

Daniel var även förbi åh sa hejdå till Oliver idag för han skulle ju tillbaka till sthlm, läs SKULLE, det är ändrat, han stannar här uppe nu ! Skönt ! Äntligen kan Oliver börja träffa sin pappa ofta :) Åh så grattis till kortet !

Nu ska jag kila åh se om O vill sova, sen slänga färgen i håret åh sen mysa ner mig med Erik i soffan åh se film åh äta glass, Ben & Jerry´s, gooodaste ! ;)

Tjo !

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

du som är så sööt i blont hår, nåja du är snygg i brunt också=) man är som van att se dig i båda=)

2008-08-25 @ 19:48:54
Postat av: Therése

Har också varit grönhårig :P Blir lätt så när man har blekt håret innan.



Hoppas den andra färgen blev bra!

2008-08-25 @ 20:51:02
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: M

haha, jasså du har lämnat det blonda livet nu? Haha :) Sådär pass blonda hår måste man förpigmentera med rött för att färgen inte ska bli grön, ett tips :) Good luck :D

2008-08-25 @ 22:20:29
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0