Han vägrar äta !

Gooooodmorgon !

For hem vid halv 24 igår, då var karln klar med lyserna, f*n va snygga dom är ! Devil eyes, me like :P

Oliver har hunnit vakna åh äta 3ggr tror jag sen vi kom hem igår kväll åh ändå åt han 2 stora laddningar med välling innan han somnade.. Hms.. Vet inte vad jag ska ta mig till med den där lillen.. Så fick han välling vid 7.15 åh då åt han sig så proppfull så de kom ju såklart upp.. Jaha, då var det bara kliva upp !

När jag lika nämner Oliver härliga matvanor på natten så kan jag ju även tala om att han äter gröt åh fruktpuréer oftast.. Men när det kommer till vanliga barnmatsburkar eller dylkit så går det inte ens att bända upp munnen på han med ett skruvstäd ! Gaaaaaaaaaaaah ! Jag håller på att bli tokig, inget verkar funka ! Vad ska jag ta mig till? Ibland får man i han några tuggor åh de är just de som gör mig smått less.. För när maten väl är i munnen så tycker han det är gott ! Varför vill han då inte öppna munnen när han ä vrålhungrig ens? Alla tips är välkomna utom dom dåliga ! :)

Nä, nu ska jag ta en morgonrök åh sen städa ihop lite, invänta att Oliver vill somna om så jag får krypa ner i sängen med Erik igen.. Det ser väldigt skönt ut !


Bilden är från början på April.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lek med maten, låt å håll på :) gjorde ja med jullan i börja.. fast iofs så har ja aldrig haft nå problem, jaa du vet ju :P men lek å låt han prova själv.. förresten jullan äter själv ;) blire lite grisigt men hon äter :P

2008-08-09 @ 10:16:38
URL: http://lwikman.blogg.se/
Postat av: PrincessRaiijss

du kanske kan visa han att det är gott hehe sätt de på dina läppar å ge han en puss=)

2008-08-09 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0