Hur kan man bli så glad att få jobba några timmar när man är mammaledig?

Fick ett sms av Frida på jobbet för en liten stund sen !
Hon behöver  mig på storheden mellan 15-18 idag, klart jag ställer upp för Frida !
Åh det kunde inte ha kommit mer lägligt, Oliver driver mig till vansinne idag !

Jag måste ha stans envisaste unge idag, gaah ! Minsta lilla han ine får som han vill skriker han som en stucken gris till han får de han vill ha, då blir han nöjd ! Han river ut allt han kommer åt åh är hyperaktiv ! Vägrar äta utan sitter bara åh hånflinar åt mig med munnen totalt igenstängd åh den går inte ens att bända upp ! Men jag älskar honom över allt annat ändå, han är mammas lilla guldklimp men med lite mindre karat idag :P

Så jag tackar Frida för att hon kom med den fina idén att jag ska jobba :)

Saknar faktiskt jobbet ibland, spec jobbarkompisarna ! Vi har typ alltid kul på jobbet så det ska bli skönt att komma bort från mammarollen några timmar ! :)

ERIK, JAG ÄLSKAR DIG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0