Kalixxx !

Nu ska jag berätta om helgen dåå..

Lördag väckte jag Erik för katterna hade rymt över till grannens balkong (ooops, hade visst glömt stänga dörren ordentligt 15min innan), smått panikslagen Therese när ena katten hoppar upp på "fönsterbrädan" med endast asfalten under ! Men Erik var söt åh löste problemet :)

Så packade vi in oss i bilden, for förbi Dagobert åh hämta frulle åh sen vidare till brännvall på herts. Käkade åh svammlade på lite sen bar det av till Kalix.. Tror vi var framme vid 12 (?).. For till nå ställe med Eriks kompisar åh spelade på jack vegas, wooj wooj !  Vidare till Eriks föräldrar, tog en prommis på lite mer än en timme (duktiga vi), åt tacos åh såg film med Ann åh Robban :)

Söndag morgon vaknade vi alla 3 vid halv 9, skönt att sova lite längre :)
Erik åh typ resten började he ut en massa saker ur huset, haha.. Jag åh Ann tittade bara på åh busade med Oliver åh Jonte :) (jonte är eriks systerson på drygt 1,4år)..
Sen åt jag åh Erik frukost åh efter det bar det av ut på prommis igen, denna gång var vi borta 2½ timme men då stannade vi utanför jocke åh socialade lite :)

Väl tillbaka hos Eriks föräldrar igen så skulle jag "söva" Oliver för powernapen, slutade med att jag åh Erik också somnade, såå sov vi drygt 1½ timme, massa skönt :) Åt middag åh sen började vi packa oss in i bilen igen för att åka tillbaka till storstan (luleåååå).. Svängde förbi i nyborg hos kusinerna åh lämnade sängen vi lånat åt Oliver, så fick Oliver rutshkanan, wiie :)

Hemma i lule gick det segt, nå folk som Erik kände var förbi åh tog en rök två rök tre rök här utanför, sen var det bara slänga Oliver i säng, vi somnade också ganska tidigt.. En övertrött Therese, haha..

Här kommer lite bilder från helgen :)

  
   
  


Alltså, faaaan va snygg karl jag har ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0