lördag a la alvik

Igår vart det Alvik vid 13-tiden. Det var supermysigt !
Jag red Harpo på ängen åh Anna red Flash, underbart att sitta på hästryggen för en stund ! Oliver red också lite, hehe :) Det ska läras i tid ;P Martina åh Aron kom också ut, vi åt grillat åh blåbärspaj åh rabarberpaj åh glass åh bullar osv haha.

Sen när vi for hemåt så spydde Oliver i bilen, jag åh Erik fick panik, haha, men ingen fara :) Var till hertsön en svängis åh till brännvall åh tobbe åh hämta Eriks dator, dock glömde vi en sladd hahaha, mindre lyckat ! :P

Jag vill sa hannah montana men erik slår över till quack pack, va äre här för stil? Hahahaha ! ÄLSKLIIIING ÄR DU NÖJD NUU :P Mahah ! Barnpograms nördar, frågetacken?

 Undra vad som händer idag då? Oliver har åkt på en dunderförkyldning så jag antar att det blir chilla film hemma nå..

Nu ska jag kidnappa min karl ut på balkongen åh ta en rök !

Erik, du är den underbaraste människan jag någonsin träffat ! Kärlek till dig, snygging ;)




Mer bilder kommer på pix http://theresen.pixbok.se typ snart :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

här är vi fet förkylda :( jobbigt.. jullan är jätte snorig å inte nog med de så är de fler tänder på G.. hon fick en igår och två till är på väg ut.. tycker så synd om henne!

2008-08-17 @ 10:39:26
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0