lule kalaset :)

Började lite smått hemma, åkte bil med Erik till grannen, haha.. Hanna :) Vidare till bergnäset till Maria, hann bara in genom dörren sen knalla jag åh Anna till Mäki, förferrade där åh sen vidare till Kalaset :) Mötte upp min underbara karl efter en stund :) När kalaset stängde blev det korvgubben åh äventyr hela vägen hem, haha..

En kulen natt natt natt min båt jag styrdeee ! Haha.. Helt lyckad kväll med härligt folk :) Jag hade sjukt kul ! :)

Har typ just kommit hem, varit åh jobbat en sväng åt godisprinsen, mest chill :)
Ska slänga mig i soffan åh vila en liten stund innan det är dax att bli människa igen åh knäcka ölen !

Syns på kalaset ikväll, hejs !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygg bild ;D

2008-08-02 @ 17:16:33
URL: http://lwikman.blogg.se/
Postat av: annaa

kul som faaan :)

2008-08-03 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0