Mina 2 killar ! ♥

Jag har världens finaste son, Oliver. Han förgyller mina dagar med skratt åh tårar. Han utvecklas hela tiden åh lär sig nya saker, vilket är grymt roligt att se. Det värmer i hela mig när han säger "mamma".

Jag har även världens underbaraste pojkvän, Erik. Han är omtänksam åh snäll, snygg, rolig åh kärleksfull. Han ger mig fjärilar i magen som ingen någonsin gjort tidigare. Han sa till mig, jag har hittat den rätta nu.. Åh jag kan inte mer än säga desamma, för Erik är den rätta för mig. Vi kan prata om precis allting !

Jag älskar min två killar mest av allt, dom är allt för mig åh jag skulle göra allt för deras skull. Jag skulle ge mitt liv för dom ! För utan dom två vore livet noll värt ändå. Tack för att ni finns åh lyser upp min dag, hoppar ni så hoppar jag ! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Men gud! Är du tokig! Aldrig att jag skulle orka det, haha. Jag orkar inte ens tre när jag är ogravid ;) Jag försöker mig på att traska, traska, traska jag :)

2008-08-20 @ 09:48:39
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaah nu är du lite väl ivrig. ;) 10 veckor kvar ju lilla fröken. :D

2008-08-20 @ 11:22:49
URL: http://d0nnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0