OS idag :)

Jahapp..
Jessica ringde på förmiddan åh informerade mig om att hon också är sjuk ! Åh sa att det är bra på tvn idag höhö ;)

Farmor åh farfar har vart hit en stund, då passade jag på att dammsuga osv medans fast jag typ har noll ork ! Menmen de måste också göras !

Nu sover lilleman åh jag väntar på min "hänga sjukling gäng" kompis Jessica, hon kommer över åh ska se OS med mig, det är hoppning, semi final ! Wiie :D Åh så ska vi äta kanelbullar med mjölk åh tycka synd om oss, ha !

Snart kommer Erik hem från jobbet också, lääängtar ! Saknar honom helt mkt ! :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Duuuu, kan du fixa o sätta in ny bild på mig på min blogg? du e så duktig på de ju :-)

2008-08-18 @ 22:44:53
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0