regnet bara öser ner

Nu har min älskling vaknat, äntligen !
Han är hemma från jobbet idag också för han är inte riktigt frisk ännu :P

Det regnar ute, åh inte lite heller, när jag vaknade vid 7 regnade de så mkt att man knappt såg ut genom fönstret :( Det är mysigt med regn, men alldeles för blött ! Åh det passar inte ännu, hösten borde inte komma riktigt än, har sommaren ens börjat innan den gått mot sitt slut?

men jag ska inte klaga, jag gillar vintern, älskar snö ! Men än är det bara regn åh rusk :/

Älskling, du är det finaste som finns ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tiden går... vi måste hitta på nå snart :)

2008-08-21 @ 11:43:24
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0