sjuuk !

Men kul jul !
Oliver blev sjuk i lördags med snor, host åh lite feber tillåhfrån.
Nu är jag också sjuk ! Feber, snor, tjock i halsen, sprängande huvudvärk..
Åh älskling håller också på att bli förkyld :/

Får verkligen hoppas vi 'är friska till på lördag !
För då ska jag åh Erik fara bort en sväng ;)
Hör åh häpna, Oliver ska vara med sin pappa över en natt då för han är hemma den helgen från sthlm. Det är coolt ! Första gången på snart 9 månader som Daniel ska ha Oliver över natten ! Farmor åh mormor har haft honom tidigare men inte pappsen.. Ajja, jag är då glad att han vill de :)

Sitter vid Eriks dator nu, har inte orkat starta min :P Men ska göra de nu när jag myser ner mig i soffan åh ser tv åh väntar på att älsk ska komma hem från jobbet :) Dock är det länge kvar till 16 :/ Buhää kommer längta ihjäl mig ! Varje minut utan min Erik saknar jag honom helt sjukt mkt, jag kan inte få nog av honom ! ;P

Nä, nu orkar jag inte de här nå mer just. Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0