super mekanikern slår till :P

For åh hämta mat på KG sen for vi till brännvall åh käka, Erik började byta lysen på bilen åh jag knallade upp med Oliver till pappa.. Nu sover Oliver åh jag sitter åh svammlar med pappsen.. Det går lite segt för super mekanikern Erik, det var lite krångligare än väntat men vill man ha fin bil så får man lägga ner tid ! :P Men han är sööt ändå ;) Skippar iaf Kalix idag, de får bli imorn istället :) Sitter åh väntar på att karln ska bli klar nån gång så man får åka hem åh sova, inte liiiite trött Therese, eller så är hoooon !

Har just ätit värsta goda toasten som papii gjort, mumma ! Förstår inte hur all mat får plats i mig? Haha.. Det var ju inte länge sen jag åt, typ vid 19-halv 20 :P

Jag trodde inte att det fanns någon man inte kunde få nog av, någon man saknar fast den personen bara är i rummet brevid.. Jag trodde inte att man kunde tycka om någon så mkt, eller att man kunde bli så kär på så kort tid.. Jag trodde inte på att det finns någon där ute som man kan kalla för "den rätta" åh inte heller trodde jag att man någonsin kunde känna så här.. Men nu tror jag, åh nu vet jag att man kan.. Jag har varit kär förut, men aldrig på den här nivån.. Tack hjärtat för att du finns åh för att du är min.. :) ♥ Erik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0