Tiden går..

..men såren finns fortfarande kvar !
Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig !


Sommaren -06,  på betet.


Sommaren -07, smörjer solexemen. (lilla oliver i magen)


Sommaren -07, myser i hagen. (lilla Oliver i magen)


24 Juli 2007, dagen innan han fick somna in. Allra sista ridturen !


Sommaren -07, bus i hagen.


Sommaren -07, mys i boxen.


Sommaren -07, på väg ut i regnet.

Jag pratade snabbt med Marie idag, om Flyens saker.. Det var tungt men skönt att få nämna honom.. Saknar honom så mkt.. Mitt liv är verkligen underbart bra nu, men det kommer alltid saknas en bit, den biten är min underbara Fly ! I remember the days we had together, forever. Jag hoppas du sover gott min ängel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0