tisdag

Usch vad sommaren har gått fort ! Igår började de flesta skolan, inte jag, höhö ! Student -06 vetni :P Ute har det börjat bli höstigt men ändå är det ganska varmt.

Den här sommaren har varit underbar ! Första sommaren med Oliver, träffat Erik åh umgåtts med alla superhärliga vänner ! Skulle nog inte vela ändra på något, hms, nej faktiskt inte :)

Den här hösten kommer nog bli toppen den också. Livet är så bra det bara kan bli just nu ! Jag har världens underbaraste son som för övrigt fyller 1år om drygt 3 månader, shiiit va tiden går fort alltså ! Sen har jag min underbara Erik, min älskade pojkvän åh själfrände vid min sida. Så jag lär inte frysa kalla höstkvällar ;)

Nu sitter man här med färg i håret, orkade inte igår. Ska gå åh skölja ur åh sen slänga en trött Oliver i säng igen, vila lite åh bege sig mot stan senare, hoppas Linda åh Nike kunde följa :)

Älskar min Erik mest av allt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0