to fat for shoes !

Har varit åh bokat tvättstuga, fick dock bara groven imorn på morronen, så jävla dåligt med tider här på Tuna, suck !

Oliver tar en powernap nu, tänkte ta åh göra mig till lite människa nu så man är klar när farmor åh farfar kommer.. Vi ska åka åh titta om vi hittar nå skor till Olivers FETA fötter ! Är så himla svårt när han har så tjocka fötter, passar dom i längden så är dom för smala åh passar dom på tjocklek så man får in foten så blir det alldeles förstor på längden, gormit ! Men han måst ju ha skor min lilla kille :)

Sen ska vi även kolla ratt till vagnen åh en gåvagn, det behöver han !
Har hittat en vagn också som jag skulle kunna tänka mig att ha i vinter, får se hur de blir med den saken :)

Erik är på jobbet, håller på att sakna ihjäl mig !

Daniel skulle väl kanske ta Oliver en stund efter jobbet, isåfall ska jag passa på att fara åh sola :P Så hoppas ! Oliver kan behöva umgås med sin far någon timme bara :)

Pussar på  min Erik, käääärleeek ! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Man måste vara ute i tid. :)

2008-08-28 @ 11:44:40
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0