Trött ?

Men skojja inte !

Idag knallade jag åh Erik till stan, åt på dagobert åh sen fick mamma hämta oss för Oliver spydde ner hela vagnen när vi var vid landstingshuset på väg in till stan, tur att man har reserver :P

Har bara varit hemma åh tagit de lugnt sen :) Erik har varit duktig åh lagat middag, tack älskling ! 

Sen har jag hunnit vila 15min också medans Oliver sov, fast skulle behöva sova en hel vecka i sträck för att komma i form igen, hojja så sjukt trött jag är !
 
Ska busa med barnet nu åh sen när han somnar ikväll blir det skumbad, varma mackor åh film, underbart !

Jag har världens bästa pojkvän ! Sådeså ! ;o*

 

Kommentarer
Postat av: fff

hahaha det gick fort....

2008-08-20 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0