5 veckor

Idag blir Oliver 5 veckor, känns absolut inte som att det gått 5 veckor redan :) Och jag fäster mig bara mer och mer vid honom varje dag som går, trodde aldrig att jag skulle kunna känna som jag gör för honom, det är underbart :) Mammas lilla hjärta <3

Funderar starkt på att lägga ner min blogg men det är som najs med lite tidsfördriv när man skriver och eftersom den nu visas över 400 ggr per dag så kanske man ska försöka slå 500 rekordet :P Sen efter de så kanske ja lägger ner, vi får see :)

Är hos mamma nu,  sen bär det av hem och myysa myysa ;) Haha kan ju säga sorry på en gång om jag råkar somna ikväll för jag är typ mest trött i helaste världen ;P

swwwwwwwwweeeeeeeeeeettttt dduuuuuuuuddddddddee ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

inte ska du lägga ner bloggen, det är roligt att läsa så man ser vad du har för dig om dagarna då man inte träffar dig så ofta :)

2008-01-04 @ 17:38:28
URL: http://lindkvistsofia.webblogg.se/
Postat av: Raiijsan

Jag längtar tills man får läsa din förlossningsberättelse ska bli spännande.. om du ska skriva någon, sen tycker jag vi ska träffas någon dag så jag får träffa oliver också ;) pusss gumman!

2008-01-04 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0