600

Gissa om jag sovit gott i natt? Som en sessa :) Oliver har också sovit bra, dock ville han inte riktigt somna igår kväll så de blev lite sent :/ Han somna först mellan 23-00, så vakna han bara vid 4 och fick mat och somna om lika fort och sov till 9.30 :D

Idag ska vi, hms.. Antingen så blir det en sväng till stan och fördriva tid eller så blir växhuset. Tänker då inte sitta hemma och lata iaf :P

Känner att jag är lite öm i kroppen sen igår, haha, men inte gör det mig något, ge mig mer bara jag får andas häst! :D

Ska ta och äta nå frulle/lunch nu och sen packa ner bebisen i vagnen :) För övrigt har jag börjat kolla på en ny sittvagn nu, har ju hela tiden sagt att jag vill ha en sånn som Dessan men den känns så smal när Vincent sitter i den med fårskinnet så jag får se hur det blir.. hade vart skönt med en scooter men vill ju att han ska sitta mot mig så jag ser honom.. men då börja mamma snacka om att det gick att få så man kunde ha han mot sig i den modellen men då blev det nån hundrig dyrare men de spelar ju ingen roll bara jag får ha han mot mig :) Ajja, har då suttit och kolla på massa vagnar på nätet nu och inte blir jag vettigare för de.. Men snart hittar jag v'äl en som duger förhoppningsvis :) Har ju sittdel till vagnen jag har nu så det är ju ingen panik iaf :) Och än trivs han ju med att bara ligga och sussa när vi är ute :D

Kladdigt inlägg, men äsch!

wooohoooo, bloggen har slagit rekord! Över 600 "besökare"/sidvisningar på en dag.. Nu satsar jag på 1000 strecket! :D


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hehe, ja du jag är inte heller så värst bra på det. Men sitter typ och prövar mig fram, har tagit ett bra tag kan jag säga att fixa till den och är inte färdig för en sekund hehe.

2008-01-17 @ 11:54:12
URL: http://ssofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0