7 veckor

Idag blev Oliver 7 veckor, snart är han fan 2 månader :D

For in till stan på morronen, var förbi jobbet och hälsade på :) Och så vart det äta på mat & prat med Linda&Nike, Martina&Lucas.. Resten av tjejerna och den som bestämde fikat dök inte upp, men inte gjorde det oss nå :P Mamma tog då Oliver av mig på stan där just före 13 då jag for till stallet :)

Naaw, va Perl är söööt, värsta gosiga poen :) Red iaf i ridhuset ca 1½ timme, Annika gav lite tips en stund och körde slut på mig på volten haha.. KONDIS = NOLL! Theresé jobba en JÄTTE STOR häst i dressyr så länge, YEAH RIGHT! Och till råga på allt har jag inte ridit på svin länge ju förutom i förrgår så har inge "ridmuskler" kvar.. men de var svin skoj och det behövdes! :D Nu längtar jag tills på tisdag, hoppas det kommit lite snö då så underlaget är bättre, vill ut i skogen och busa :D

Godnatten

Kommentarer
Postat av: k@tt@

tiden går snabbt, man får ta vara på när bebisarna är små.... :)

2008-01-19 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0