alvik :)

Idag har jag & mamma & Oliver varit ut till alvik och hälsat på Olivers farmor :) Trevligt & mysigt! Så kul för Olivers skull att dom vill träffa honom :) Peter höll på att skotta med traktorn så Maggan passade på att visa Oliver att det är den traktorn hon ska lära honom köra när han blir äldre, hehe :) Och Margit var så söt med sitt ojojoj :)

Har nyss ätit, ska gå och ta mig en efter maten röök och sen se om Oliver vill vakna och äta lite kanske :)

Ikväll blir det film-mys som vanligt ;)

Tjooo!

Kommentarer
Postat av: raiijsan

hej jag heter therese och jag ska absolut inte börja röka igen efter graviditeten moohahahah;)

2008-01-20 @ 18:44:11
Postat av: raiijsan

haha det är ingen som klandrar dig det är såååååå gott att röka :)

2008-01-20 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0