cutie ;)

Naaw, nog är min lilla plutt bara fööör sööt :)
Han vaknade som en sol där just efter 9 imorse, oj vad glad han var då! Låg och skratta helt länge :)

Nu ligger/sitter han i babysittern och ser tv och pratar för sig själv, såå gullig är han :)
Idag ska vi städa lite här hemma och ta bort granen som mina kära katter börjat klättra i igår så nu är den helt vandaliserad! Ajja, dom höll sig ifrån den bra länge ändå :)

Hojja, jag måste verkligen skaffa mig en ny hobby, kan ju inte sätta mig framför datorn så fort det blir en lugn stund, haha.

Hu, ja är trött, fast jag sovit massor i natt ? Äh, thats life.

Min mamii är på väg hit nu iaf med vagnen så man kan bege sig ut om man känner för det. Skulle behöva åka och hälsa på min farmor & farfar, undra om man ska be farmor laga nån god mat idag så slipper jag :P

Oliver <3

 
Nån som har vaknat på rätt sida idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0