fika :)

Massa trevligt på stan idag, fikade på mat&prat med dessan&vincent, Lina&ellen, helen&alexander, martina&lucas, sofi&calle och så Ida som lämnade ungen hemma haha ;) Det var skoj! Och satans gott! :D

Nu är vi hemma och jag ska ta en powernap, passa på när Oliver ändå sover :) Sen vid halv 6 ska vi iväg på kalas, Jonny fyller år :P

För övrigt var farmor&farfar förbi innan jag for till stan tidigare idag, vilket resulterade i att julgranen blev nerplockad, tack gode gud för de! Farfar fixa :P

Uppehåll av skrivande, Tanja ringde.. Vi pratade om PA, usch nu är jag tårögd igen.. Allt gick så fort, maj/juni förra året och nu är han borta.. Det är så orättvist.. :(

Ajja, ska lägga mig och vila en liten stund innan vi ska fara vidare..

Ta hand om er, även de värsta kan hända den bästa.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0