fun for a lifetime

Okej, gårdagen då..

Började med att jag och Tanja satt hos henne på bergnäset, sen där mellan 23-00 blev det att fara på olearys så dessan och hennes mamma kom och hämtade oss så knallade då vi+dessan in där en sväng. Gott med öl ! :) Träffade då john och hans lirare där, satt och svammla på :) Ja just ja, så kom ju brännvall också, självaste människan som ville ha dit oss från början :P Nåja, vid 2 fick vi för oss att gå på cleo, sagt och gjort så stod man där i baren och beställde en white sååååå sjuuuukt goooott! Har inte druckit en på hms.. jaa läääänge! Träffade då judde och sannemalm där, så drog vi en "svänger som attans" på dansgolvet HAHAHAHAA! Tur att jag hade judde som bodyguard annars hade ja blitt knäpppp! Svin kul hade vi iaf :) När dom stängde skulle vi max, men hamnde på korvgubben, stackars johan och johan som fick stå ut med mitt tjatter haha.. Var iaf jag, Tanja, Brännvall, Tobbe, nån annan, sannemalm och judde så vi hade rätt skoj hahaha.. Obligatorisk leg.koll i fortsättning haha.. Svammlade på där till 4, så svammlade vi på lite mer.. Sen efter många om och män var man väl hemma där vid 5 nån gång ?

Gaaah, sms terrorister är ni allihopa, allihopa, allihopa! Telefonen har fan gått i högvarv hela natten så man inte kunnat sova.. till slut slog jag av den och de är fan inte likt mig att he av telefonen !

Behöver jag säga att jag mår som jag förtjänar idag? Hooojjjjaaaa! Tur att Oliver är en ängel :)

Kommentarer
Postat av: raiijsan

haha det är tur att du inte blivit nån vindrickande gammal kärring som går på krogen i blus och kostym byxer, där är du nog samma gamla therese på festar när du hfronten;) vi får ta oss en jävel har en babysitter.. PUSSS;)

2008-01-12 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0