gullis ;)

Naaaw, Oliver är den sötaste människan som någonsin funnits på denna jord, jag lovar :) Igår när vi låg i sängen och myste innan han skulle sova så var han lite grinig.. Och så fort jag sa "är du en tjurskalle" då skrattade han jätte mkt.. Och så blev han grinig igen så sa jag åt han igen "men oj vilken tjurskalle du är" då skratta han ännu mer.. Även om han inte fattar vad jag säger så är de så kul att det kommer så passande :P

Idag är det fika med tråden kl 13, fika tycker jag om höhö :) Kul att träffa tjejorna som vanligt :)

Oliver ligger då här brevid mig i soffan och håller på att somna om, så fort han har somna ska jag ta mig en dusch och städa lite här hemma.. Julgranen står fortfarande kvar, SUCK för att plocka ihop den, såå tråkigt. Ajja..

Måste se våra bästa år reprisen idag, missade ju igår! :P

Sen blire stan och så tänkte jag hinna till farmor och hälsa på efteråt innan man får mysbesök från tha wood ;)


Kommentarer
Postat av: raiijssan

nu blev jag nyfiken , mysbesök från tha wood låter som du menar persön eller brändön mohaha, lite har jag försökt snoka iallafall ;) pusss på dig!

2008-01-09 @ 10:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0