Hej snö!

Nu ni, håller på att göra en ny layout till bloggen, känner att den behöver förnyelse :) Den här layouten får duga tills jag är klar med den "riktiga" :P

Blev att sova hos mamma från igår tills idag, orkade inte pallra mig hem! Åt pizza och chips med tzatziki (can´t stava till de:P) dipp, kollade nå film och bara myste på :)

Ikväll blir det mys här hemma istället, får sällskap till filmerna som jag kirrat hem så det blir najsing! ;)

Ska lägga mig i ett varmt bad nu medans Oliver ändå sover, laga lite mat och fylla upp godisskåålen (måste verkligen dra ner på sockret, nån gång snart)..

Men först en röök! (fyfy, snickerboa nästa!)

För övrigt snöar det ute, pååå tiden! Men det lär väl försvinna lika fort, suck.. Snälla, stanna? :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

har du börjat lr aldri slutat röka?=)

2008-01-19 @ 15:44:28
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Lina

du måste sluta therese, inte bra alls.

2008-01-19 @ 16:51:23
URL: http://d0nnan.blogg.se
Postat av: Jonna

jaao, de förstår ja. Hoppas att ja inte börjar om. Så skönt att vara rökfri men ja saknar de dock. Å snart äre sommar å då e de ju ännu godare å röka;D

2008-01-19 @ 17:25:51
Postat av: Kusin vitamin A-K

ääsch vad onödigt att börja röka igen! du hade ju kommit så långt! satsa nu järnet igen istället, det kommer både du och oliver må bättre av!

2008-01-20 @ 02:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0