It´s a new year now

Okej, vi gör om de här inlägget för jag kommer inte ens ihåg att jag hade skrivit det typ, mohahahaha :D

I allafall så var vi hos Tanja igår, var väl en sisådär 20 pers om inte mer!? Jag for dit redan vid 16 och då sprätta jag & tanja en flaska på en gång, mummmmmssssssssssssssss! Sen blev det en till och en till och en till och en massa groggar och jaaaaaaaa, men fy faan va äcklig Doris var hahaha aldrig mer! Så körde vi singstar, svin skoj, jaag vann över Tanja höhö men inte över jävla Lina och Sofia för dom har tjuvövat juue, de var ju första gången för mig haha ;D Grabbarna sjöng också, dom var jätte duktiga, mest intill tondöva hahaha :P Men det var en kul kväll, smälldes raketer och sånt dära också :) For hem just efter 3 typ, tobbe körde :)

När jag kom hem i natt har ja tydligen svammlat med massa sms, haha, therese hade sms sjuka igår, och vet inte ens vad ja skrivit så ta inte åt er :P Har tydligen skrivit till hur många som helst haha och terrat folk :P

Jobbigt att sova utan Oliver, men nu är han hemma med mig igen och myser :)

Var inge bakis när jag vaknade i morse men jag kan ju säga att jag ÄR det NU! mohahaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0