Oliver är sjuuk :(

Buhää, min bebis är jätte sjuk.. Hög feber och ont i hela kroppen.. Man får knappt ta i honom.. :/ Har varit till barnmottagningen i ssbyn. Dom ville knappt ta i han och de sprang läkare hit och dit och vi skulle läggas in och dom satte emla för att kunna sätta dropp och tog blodprov osvosv.. Fy fan va hemskt det var att stå där och inte kunna göra något alls, han bara grät och grät men dom var ju tvungen att känna och klämma på han så gott det gick.. Slutade iaf men att vi fick åka hem iaf, efter att dom proppat i han smärtlindring.. Ska ha telefonkontakt med dom tills imorn och så får vi se vad som händer.. Har gett han alvedon för en stund sen men det verkar inte hjälpa spec. mkt. :(

Nu är vi iaf hemma, Oliver är små gnällig, klart är väl de när han har ont.. Ligger och myser i min famn, ändrar jag ställning på honom så blir han ledsen.. :/

Huvva, det är nog bland det hemskaste jag varit med om, att se mitt barn ha ont och inte kunna göra ett dugg åt det. Om jag bara hade kunnat ta smärtan åt honom så hade jag gjort det, men de går inte.. Huu, det värker i hela mig att se honom så där..

Förhoppningsvis blir det bättre snart.. Annars blir det sjukhuset igen.. :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huu, hoppas han kryar på sig :)

2008-01-30 @ 21:24:57
URL: http://eeemelies.blogg.se
Postat av: Linda

stackarn :( hoppas han blir bra snart..

2008-01-30 @ 23:05:42
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0