Perl :)

Jag har börjat rida igen! Wiie :D
Det känns så sjukt skönt i kroppen, har fått göra av med all överskottsenegi och mer där till *pust,pust* kondisen är inte den bästa men de ska vi ändra på nu :) Känner mig som en levande människa igen! Perl var jätte trevlig att rida och snäll :) Han är dock 166cm hög och har väldigt stort steg så jag fick mig ett skratt när jag satte mig på honom, det var ju liksom inte nån i ponnystuk som Flyen inte ;) Så nu ska jag börja rida han någon gång i veckan, helt underbart :) Längtar redan tills på fredag :D

Över till Oliver, mammas stora kille :)
Han är hur glad och vaken som helst på dagarna nu. Han har börjat greppa i saker och uttrycka vad han tycker om folk. Han tyckte inte om min kusin AK här för någon dag sen, han blev rent av rädd för henne. Han blir mer och mer mammig, är han ledsen och nån pratar med honom kan han fortsätta vara ledsen men om han då hör min röst blir han lugn på direkten :) Om han ligger och tittar och jag pratar med honom börjar han skratta, om någon annan pratar med honom ser han ut som ett frågetecken, såååååå söööt :) Mitt lilla hjärta.. och så har han börjat låta en massa, pratar på för fulla muggar [dock är det ingen som förstår honom än:P] Tungan tycker han är jätte intressant, den går ju att röra på :P

   

Och så har han börjat att han ska hålla i kaninens öra, tassarna duger inte, det ska va örat :) Sååå sjukt gullig son jag har! Han håller tillåhmed i kaninens öra när han ska sova :)

Nu längtar jag som attans till fredag, kan det blir fredag nu!? :) Då blir det nämnligen en snabbis på stan på förmiddan, fika med tråden om jag hinner, sen ska jag till B-nässtallet och rida Perl :D Tur att jag har världens bästa mamma som är så snäll och vaktar Oliver medans jag är i stallet, blir väl ungefär 3 timmar varje gång, 2 dar i veckan, vilket jag verkligen förtjänar! :)

Nu är det natt!


Kommentarer
Postat av: sandran

shiit vad kul att det gik bra! :)

2008-01-18 @ 05:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0