satans snöö

Hojja vikket jävla väder de varit idag :)

Var till BVC idag, allt gick bra, eller de är ju mkt som ska kollas upp med honom men de ska vi göra på tisdag då vi ska till barnläkaren på 2 mpnaders kontroll :)

Sen bar det av till stan åh käka på m&p, gott gott gott med pasta :) De var dessan&vinc, Ida&ville, Lina&ellen, Linda&nike, Sofie&Calle.. Åsså ja & plutten såklart :) När vi ätit och skulle dra oss hemåt så slutade det med hahahahaha..

En tant kom fram till oss, då vare ja, dessan & ida.. Ville att vi skulle svara på nå frågor, jaha tänkte vi, en trisslott, kanske de är miljonen.. Men då börja hon att vi sku fara ner med hissen på bion och hon knalla ner, då drog vi fort som faaan.. Haha, kuta järnet ner och runt hörnet vid din sko med vagnarna i snöstormen och oplogade gator, yeah! Ida drog en sladd och dessan gjorde en vurpa, jag höll på att dööö i skratt hahahaha..

Väl på mjölkudden så tog mamma Oliver, sen körde pappa mig till stallet där det också var snökaos! Tog sig knappt in genom dörren, haha.. Red iaf ca 40min i ridhuset, fin poe :) Inte lika slut av ridningen idag, därimot av att köra vagnen i denna jävla snööö.. Nåja, inte klaga på snön :P

Nu är vi hemma på örnäset igen, först en rök, sen myyys.. :) Pappa har brännt ut en massa filmer åt mig så inväntar mitt filmsällskap nu, myyyys.. ;)

Imorn blire cityy och slösa pengar :D Mee like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0