sluut kööörd

Huhääääbublää va jag är slut i kropp och knopp nu! Men satans sköönt äre :)
Varit i stallet och fixat kusen, red ut 1½ timme drygt, massa trevlig Perl med broms *wohoo* :D Han testa mig lite med att stanna och inte vilja gå fram, små lättade i frambenen och dumma sig lite men icke att jag gav mig och det resulterade i mycke fin häst :) Stor skillnad jämnfört med Fly.. (måste verkligen sluta jämnföra allt och alla med honom, jag vet, men det är inte lätt).. Perl hade broms och kunde trava så fint i samlad form, inget "snabbast är bäst".. :)  Och Annika hon knalla med Emma i bärselen.. Hon måste ha blivit heelt slut, med tanke på hur slut jag var efter den turen, haha :) 

Tog nån bild på Perra som jag lägger upp ikväll när jag kommer hem, är hos mamii nu, Oliver sover.. vill att han ska vakna så jag får pussa och krama på han, saknat han massor idag, min lilla prins :)

Hms, måste bestämma om det ska bli imorn lr på torsdag.. Skulle kanske va bäst imorn med tanke på att jag har både BVC och stall på torsdag.. Haha, ojoj hur ska de gå för lilla mig och bowlingkloten haha.. 

Lev & må! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0