underbara vintervärld

Fy satan vilket väder det är ute!!
Jag som skulle rida ut men de sket sig, blir en tur i ridhuset i eftermiddag istället..
Men först ska vi till BVC och väga och mäta Oliver.. Har som hakat upp mig på de, är helt nyfiken, haha.. Tänk att man kan vara så nyfiken uti hur stor bebisen är, fast jag tycker inte han är nån bebis längre, han är en minimänniska ;P Efter BVC blir det iaf fika i stan med tjejjerna och bäbbarna :) Har fått sitta och övertala dom nu att dom inte kan banga pga vädret :P  Har dom sagt att de blir fika idag är de tametusan bara att komma, Im baaaad :P Eller bara sjukt rastlös haha..

Nåja, måste kila så vi inte missar bussen :D

Kommentarer
Postat av: sandran

Ja shit vilket väder! Jag och Robban var ute i ovädret idag, så red jag till bergnäset och tänkte rida lite i ridhuset, men det var ju bokat! Suck..haha..vi fick hålla oss ute, man var ganska vit sen :)

2008-01-24 @ 14:03:03
URL: http://apeem.blogg.se
Postat av: sandran

öh varför blev det emelies bloggadress :/ haha

2008-01-24 @ 14:03:52
URL: http://casandran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0