doot doot !

Uppdaterar om packningen..
Olivers packning är så gott som klar, de mesta rymdes i hans väska förutom all hans mat, poolen åh vagngrejjerna. Många rymliga fack, jätte bra :) Min packning är väl också klar typ, måste bara slänga ner de sista men först ska jag hoppa i duschen. Alltså, varför ska tjejer ha med sig så mkt kläder hela tiden? Det måste vara nå stort fel på oss, mohaha. Jag har bara nästan fyllt en resväska, ni vet en sånn där på hjul som man kan dra i ett handtag (ooops!).. Åh ändå har jag varit snåål med kläderna nu eftersom jag kommer befinna mig långt in i skogen avskild från verkligheten med homies på 60+ ( haha, tacka vet ja att kusinerna är liiiiiite yngre typ så där lite mer är 40år yngre:P )

Återkommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0