Du gör mig gaaalen !

Snälla jävla människa sluta härja bakom min dörr klockan jävla 6 på morgonen ! Jag blir tokiiiiiiig !

Då vet ni alla vad som väckte Oliver i morse, vilket resulterar i en gaaalen Therese !
Jag fattar inte att man ids när man vet vad som gäller ! Låt mig va för i helvete !

Idag är det fint väder, underbaaart ! Vi ska iväg åh möta Ida (Olivers faster) på stan vid 13-tiden :)

Anna, ring mig när du vaknat, annars ringer jag åh väcker dig ! Mohahahahahahaaaa !
Jag har smarrit att berätta + att vi måste kirra kvällen !

SUG K. TACK HEJ !

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

kära nån, vem fan härjar bakom din dörr den tiden?

2008-06-28 @ 10:36:55
Postat av: annaa

jag riinger nuu :)

2008-06-28 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0