halsfluss !

Kunde livet bli mer roligare just nu? Eeh nä de var väl de ja tänkte !

Var in till doktorn max 2 minuter, han kolla snabbt ner i min hals åh sa "oj de var svullet", frågade om jag tålde penicilin åh skrev ut de åt mig + nått som gör att de inte gör lika ont att svälja ! Att jag hade halsfluss det hade jag redan fattat, men att få någon med vit rock att säga de kostade 150 spänn, nåå jaa, förhoppningsvis blir man väl frisk nu då ! Annars ska ja ninja ner varenda läkare i denna stad tills jag blir de, är så jävla less på att vara sjuk tillåhfrån hela tiden, bajs !

Oliver har då somnat i vagnen på vägen hem så han sover nuu, jag ska också vila, om jag hinner, hoppas för jag är totalt slut av att gå till mjölkudden åh tillbaka ! Det var dagens krafter !

Hejdå hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0