hejdå..

Jag hatar att säga hejdå, det borde inte få finns nå som heter såå !

Daniel har just farit, han har varit här några timmar.. Nu bär det av till sthlm igen för hans del :( Huuh jätte jobbigt att säga hejdå, åh att se honom säga hejdå till Oliver, usch åh fyy det bara skar genom hela kroppen ! Det är tur att lilla Oliver inte förstår så mkt ännu, då hade allt varit ännu jobbigare vilket jag knappast pallat.. Det är nog som det är !

Om en månad drygt kommer han nog hem igen en sväng.. Så det är väl bara hitta så mkt tidsfördriv som möjligt tills dess.. Önskar att man bara hade kunnat stanna tiden här åh nu eller spola fram några veckor.. Tänk så mkt lättare allt hade varit då?!

Nä, torka tårarna Therese !


Daniel & Oliver i Alvik igår :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Måste säga att han är så söt lilla Oliver!:) Vad gör Daniel i sthlm? Jag ahr jobbat med honom förut!:) Förresten, har varit sugen på jordgubbar sen jag läste ditt inlägg om dom haha;)

2008-06-15 @ 16:50:39
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0