Helvetes jävla faaaaaaaaaan!

Gaaah jag vet inte vars jag ska ta vägen, har så himla ont i halsen att det sista jag kan är svälja åh den är så svullen att jag har tungt åh andas ! Jag orkar inteee nuuuuu ! Helvete alltid är de något som ska gorma !

Typ vaknat 511 gånger i natt åt frysit, fuck fuck fuck !
Så nu är jag trött trött trött !

Oliver busar på, han har sovit till 6.45 idag, skönt ! Men ja lovar de ska bli skönt när han somnar om så jag får vila, kroppen faller i tusen bitar snart för ja är så tärd i kroppen !
Tur att Daniel kommer åh busar lite med Oliver idag så jag kan passa på att vila då :P

Vilket jävla svammel ! Get a life?

Kommentarer
Postat av: Cassie

usch, krya på dej =)

2008-06-15 @ 07:44:23
URL: http://cassie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0