its my life

Dagen har varit hur lugn som helst, mått pyyyton !
Såå vi har bara chillat på här hemma åh myst åh lekt :)

Sen har Oliver varit hos mamma en liten stund nu på kvällen så jag fått vila lite, de tyckte han var kul, komma ut en liten stund :) Fick tillbaka en väldigt trött kille så vi kramades lite åh nu sover han som en liten ängel, sötungen :) Åh nu har han börjat nå till sängmobilen om han sträcker på sig ordentligt så den vandaliseras varje kväll innan han somnar, rackarns :P

Håller på att fixa med Idas skiva lite, fick inte tag i alla låtarna igår men nu börjar de likna nu :)

Imorn ska vi till hertsön åh hänga hos pappa mest hela dagen hade jag tänkt, tvätta klart osv

Dålig kod att dricka powerking så här sent, jag blir ju hyper av de mesta åh lär inte kunna somna trots att jag ändå är trött.. De är mysko de dära.. Nåja, om man dricker upp den nu kanske man orkar städa lite innan man trallar i säng !

Pusslipuss !


Sen måste jag ju bara säga att gustav har fått mig att bara äääälska låten han har på sin blogg !
Den snurrar om och om igen och jag kan inte sluta njuta av den !


Sen vill jag tipsa er om dessa bloggar.. Dom tycker jag om att läsa :)

Moster Eva
Kusin Moa
Kusin Anna-Karin
Linda
Emelie
Catti

insåg nu att jag har 236 bloggar på min rss-lista och jag läser drygt 210 av dom flitigt så jag ger upp, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0