morgonpigg Oliver !

Min bebis är supermegahyperaktiv just i detta nu !
Åsså "fejkhostar" han så det låter "häähää" för att han vill ha något som han inte når osv. Så himla sjukt fult gulligt, japp ! Lill knaset mitt :) Dock lite mindre söt när han väcker mamma kl 6.

Less som i en nötkärna är jag också ! Hojja ! Helt massa sjuk idag också, inte ett dugg bättre, suuuuuck ! Knappt sovit nå i natt pga febern åh halsen åh nacken åh skallen åh YOU NAME IT ! Blablabla..
Vet inte vars jag ska ta vägen av tröttheten !

Ska bli skönt att åka bort i helgen, åh vet ni vad jag ska göra då ?
JOOOO, jag ska sova ut lääänge på morgonen, minst till kl 9 !
Då får alla andra roa Oliver bäst dom vill :P Mohahahahahahahaaa !
Låter som en väldigt bra deal ;) Fast om jag känner folket rätt så lär jag inte få en minut  själv med min son på heeela helgen, alla ska busa leka åh klämma på goó kinderna :P

Nåjaaa, ananas är jag dunder sugen på nuuu ! Måste fixa ! Bayyyy Bayyyy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0