mysipysi :)

Underbart väder i Alvik, hur mysigt som helst med god grillad mat, något glas vin, glass osv :) Helt lyckad kväll !

För att inte tala om punchen haha hon är som sööt Margit med sin punch, jag kan dock säga att ja inte är något stort fan av de :P

Så knalla ja åh Daniel åh kolla på skabbi räven ååh. Haha, den var gode död åh man såg in i hela bröstet på den, bläää päckel ! Men de var som kul ändå :)

I bilen på väg hem somnade Oliver, sköönt tänkte jag, men icke ! CP JÄVLA MONGO DIO började skälla när de kom en hund just när vi sku svänga in mot gården på Tuna, tack för den ! Oliver vakna åh vart tok ledsen åh rädd ! Ett skott i pannan på hundfan nästa gång ! Han går ju fan inte att ha i bilen !

Imorn är det söndag, jag vill inte att det ska bli söndag.. Eller jo de vill jag visst, för Daniel kommer hit då.. Men han åker även tillbaka till sthlm, tungt åh massa jobbigt ! inge kul alls.. Tårarna lär spruta när det är dax för hejdå, var nog jobbigt idag när vi for hem.. Huuuh !

Nä, ska krypa ner under täcket i soffan nu och chilla film.. Orkar inte detta !

Puuh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0