nykter baksmälla

Jag erkänner, jag har varit hur lat som helst idag ! Ungefär lika lat som alla bakfulla studenter. Har känt mig bakfull idag, fast jag lovar på hedersord, jag var nykter igår (förutom en enda öl hos moster då), inge fest för min del !

Dock har jag haft huvudvärk till månen åh tillbaka, not soo nice ! Sen försvann det nästan helt så jag kilade ut en sväng på gården åh hängde för att Oliver skulle få lite fresh air !

Nu sitter jag här med huvudvärk till solen åh tillbaka, det är typ dubbelt så ont ! Thats bad !

Bäst att krypa till sängen åh stå på huvud på kudden ! De ryktas om att tiden går fortare om man har roligt, åh det är tydligen roligt att stå på huvud !

Now SLEEEP ! Nattiiiiiiii Natttiiiii !



DEN BJUDER JAG PÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0