nyss var de sex

nu är det bara 3 dar kvar tills Daniel kommer ! :)
De ska bli jätte kul faktiskt, Oliver får träffa sin pappa,
undra om Daniel kommer tycka att han blivit stor!? :P
Jobbigt bara att behöva säga hejdå igen på söndag,
menmen, det blir ju bara för en stund igen..

För övrigt så regnar det ute, vilket betyder att det inte går att steka, huuh, jag som verkligen jobbar på att bli brown this summer ! Inte för att det gör så mkt egentligen idag, jag är siiick ! Suck, igen. Jag blir som less, är fan sjuk till åh från hela tiden nu.. Mår jävla skit åh min underbara rygg is a big pain !

Meen, jag har en son att ta hand om så det är väl bara le åh se happy ut, trots att man haft 40graders feber i natt, fuck !

Jag ger upp, tjabba
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0