Oh happy day!

Shuuu!
Gissa om det är härligt väder ute? Oh jajajajajaa :)
Oliver vaknade där vid 5 åh höll på att böka så jag lyfte över han i min säng, lyckat? Njaa, han har inte gjort annat än sparkat på mig sen dess, haha, men han är som sööt. När jag har flyttat mig från hans galna fötter så han inte ska nå mig, då har han flyttat efter för att nå :P Men vet ni, Therese var pigg då han vakna så det gjorde inte så mkt.

Händer idag?
Planen var babysången åh en mjukglass i solen efteråt, dock får vi se hur det blir med den saken, har en känsla av att Oliver kommer somna om vid 8 åh då lär vi inte hinna för han sover ju typ 2 timmar då :P
Sen blir det åh kolla på balen ikväll med Anna, håller vädret i sig så lär vi nog sitta åh njuta av kvälls solen åh snacka skit också, vi har en del att prata om, höhöh ;) Right?

Nä, ska kila åh leka med buus! :)



Eftersom att folk nu undrar uti Olivers märken i ansiktet så kan jag tala om att det är absolut inget farligt. Det är bara ett vanligt födelsemärke, även kallat storkbett, som bleknar bort så småningom. När han föddes var det flera gånger dubbelt så synligt men nu syns det knappt, mer än på bild eller när han blir arg, då blir det knallrött. Då vet ni åh kan sluta spekulera i den saken! :)

image327


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag tycker att han är söt med sina märken för du hade presic lika när du föddes och det har försvunnit. Så med åren så bleker det bort.

2008-06-03 @ 08:08:16
Postat av: emelie

Okej. Hoppas du hittade för jag såg nu att det stod specialtecken eller något sånt ;> Där är de iallafall!

2008-06-03 @ 09:35:34
URL: http://eeemelies.blogg.se
Postat av: Johanna

Han är så jäkla söt :)

2008-06-03 @ 15:10:17
Postat av: Martina

Nej, inte riktigt samma tror jag... är nog samma märke men inte riktigt samma modell.. eller?! vad heter din??

2008-06-03 @ 16:38:35
URL: http://youanimal.blogg.se
Postat av: Sinne

Men fy tusan vilken söt lillkille! :D

2008-06-03 @ 17:22:55
URL: http://siinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0