Ooh maa !

Igår blev det utgång med Jessica, Sandra, Cissi åh Linda, med förferre hos Jessica. Alla hade massa fina frisyrer som Linda gjorde, det var nice ! Vi hade super kul hos J men sen måste jag faktiskt säga att Grace sög hästballe åh det var knappt en kotte ute. Nåja, sällskapet var trevligt. Resten tänker jag inte nämna här !

For då hem till mamma åh sov eftersom Oliver var där. Har myst på med honom hela dagen åh bara njuuuutit av äckel jävla regnet *not*. Blev en sväng till storheden åh handla nu på kvällen också..

Har laddat upp med massa godsaker åh krypt ner i soffan nu. Är sugen på att spela men orkar inte. Ska se alla mina pogram åh sen sussa.



5 på äventyr !


Den bjuder jag på !

Kommentarer
Postat av: sandran

Tack för allt stöd gumms.. Kramar

2008-06-27 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0